Vanliga frågor

Vad är er returpolicy?

Hos oss har du alltid 30 dagars öppet köp från det att du mottagit din vara förutsatt att varan fortfarande är i ursprungsskick och med eventuella lappar kvar.

Skulle du vilja påbörja en retur är det bara att skicka ett mail till oss på info@electroneeds.se så löser vi det.
I ditt meddelande måste följande finnas med; ditt namn, din adress, e-postadress och ordernumret. Du som kund står själv för returfrakten.
Vilka är fraktalternativen?
Vi levererar spårbart över hela Sverige och alltid fri frakt på alla ordrar.
När får jag min beställning?
Din beställning kommer att behandlas och skickas ut inom 1-3 arbetsdagar. 
Vad gör jag om jag aldrig fått min beställning?
Kontakta vår support om du inte fått din beställning efter 14 dagar.
Vad gör jag om jag fått en defekt beställning?
Vi besiktigar alla produkter innan dessa skickas till dig. Skulle produkten ändå vara skadad eller felexpedierad när den anländer åtar vi oss i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning att kostnadsfritt åtgärda felet.
Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara. Klagomålet ska skickas omedelbart efter att defekten har upptäckts.
Hur gör jag ändringar i en beställning som jag redan har lagt?
Beroende på vilken tid du lagt beställningen tar den olika lång tid att bearbeta. Kontakta oss så fort som möjligt för större chans att hinna ändra din order.
Hur kontaktar jag er om min fråga inte besvaras här?
Via mail på info@electroneeds.se, vi svarar alltid inom 12 timmar.